„Twój mądry wybór, jego mądry start" to hasło nowej kampanii edukacyjnej firmy Verco skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania odbywają się przy współpracy z Domem Mediowym MasterMind oraz Online Media Group Poland.
Celem kampanii jest promocja brandu Pregna, w tym nowoczesnego suplementu diety Pregna250 DHA. Główny przekaz kampanii brzmi: „To właśnie przed narodzeniem powstaje aż 75% komórek mózgowych, a pozostałe 25% do pierwszego roku życia. Ich podstawowym składnikiem jest kwas omega-3 DHA, który wspomaga prawidłowy rozwój mózgu i układu nerwowego maluszka. Będąc w ciąży czy karmiąc piersią mama jest jedynym źródłem DHA dla swojego dziecka. Dlatego warto wybrać PREGNA250 DHA. Każda kapsułka to źródło cennego kwasu omega-3 DHA, którego organizm nie potrafi wytworzyć w dostatecznej ilości."
Mamo, masz wpływ na intelekt swojego dziecka
Działania w zakresie mediów tradycyjnych i cyfrowych, obejmą prasę parentingową, wydawnictwa dla lekarzy i położnych oraz Internet. Adres kampanii w sieci to www.startzrozumem.pl. Dla mam internautek przygotowane zostały cykle artykułów o wpływie DHA na rozwój dziecka, zarówno w ciąży, jak i w pierwszym roku życia. Teksty opublikowane zostały m.in. na stronie parenting.pl i są polecane przez redaktor naczelną Dorotę Zawadzką. Kopalnią wiedzy na temat roli DHA, diety w ciąży oraz żywienia w trakcie karmienia piersią jest również portal polkaintymnie.pl.
- „Dzięki rozpoczętej właśnie kampanii chcemy propagować odpowiednie nawyki żywieniowe u przyszłych mam oraz uświadomić im, jak ważny jest wybór „odpowiedzialnej suplementacji". Odpowiedzialnej, a więc zgodnej z najnowszymi rekomendacjami ginekologów, zawierającej składniki wyłącznie o udowodnionym korzystnym działaniu. Pregna250 DHA spełnia surowe wymogi bezpieczeństwa i jest nowoczesnym podejściem w uzupełnianiu diety kobiet w ciąży i karmiących piersią." – mówi Agata Chodakowska, Product Manager.
Zapraszamy na stronę kampanii: www.startzrozumem.pl
***
Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesne suplementy diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – PregnaPLUS i Pregna 250 DHA, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych - Femisept URO oraz probiotyk nowej generacji - Trivagin. W ofercie firmy znajduje się również gama produktów MOSBITO - przeciw komarom i kleszczom. Nowością w ofercie są plastry na blizny SUTRICON oraz linia produktów SHOU. Firma Verco jest także dystrybutorem preparatów okulistycznych firmy Ofta Sp.z o.o.
Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.humana.pl www.kidy.pl www.polkaintymnie.pl www.shou.com.pl www.drogeriazdrowie.pl www.mosbito.pl www.sutricon.pl www.startzrozumem.pl
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowa-kampania-promujaca-pregna250-dha